PROCEDURA PENTRU RECLAMAȚII
Deși oferim produse de înaltă calitate, de la mărci renumite, este imposibil să excludem probabilitatea livrării unui produs defectat sau cu o eroare în procesul de fabricație. Știm că fiecare reclamație este un proces neplăcut și încercăm mereu să o rezolvăm conform dorințelor clientului. Pentru a evita eventualele conflicte, menținând în același timp o relație de prietenie, vă rugăm să citiți procedura noastră de reclamații.
- În cazul oricărei probleme cu produsul, contactați-ne imediat. În cele mai multe cazuri, schimbăm produsele aflate în garanție cu unele noi. În cazul în care produsul nu este în stoc, vom încerca să vi-l expediem cât mai curând posibil sau vă vom returna contravaloarea produsului.
- Dacă la preluarea coletului de la transportator observați cutia deteriorată sau alte defecte, aveți dreptul să îl refuzați. Vă rugăm să ne informați imediat despre acest lucru iar noi vă vom expedia un alt produs, sau vă vom returna suma de bani.
- În cazul în care preluați coletul de la transportator și observați produsul deteriorat după despachetare, vă rugăm să ne informați imediat. Vom avea nevoie de o fotografie a cutiei, o fotografie a ambalajului interior și una cu produsul deteriorat. Este necesar să ne informați în cel mult 2 zile de la preluarea coletului, pentru ca noi să putem reclama deteriorarea la transportator. Acesta nu acceptă reclamații ulterioare sau cu o întârziere mai mare decât cea menționată anterior.
- La preluarea unui colet fragil este necesar să despachetați coletul înainte de a-l prelua, la sediul transportatorului, adică la Coletăria. În cazul în care produsele sunt deteriorate, scrieți împreună cu un angajat al companiei de transport un raport despre produsele în cauză. Vă rugăm să ne informați imediat despre acest fapt iar noi vă vom expedia un alt produs, sau vă vom returna 100% din preț. Dacă despachetați produsul abia acasă și descoperiți că este deteriorat, reclamația nu mai poate fi adresată serviciului de transport.
Perioada de garanție
Începe din ziua în care ați primit marfa. Perioada minimă de garanție este de 24 de luni. Dacă vreun producător oferă o garanție mai lungă, o vom declara în e-shop. Dacă produsele se defectează în perioada de garanție, aveți dreptul la revendicarea acesteia.
Revendicarea garanției
Vă rugăm să ne anunțați la adresa noastră de e-mail info@decor-online.ro, unde specificați produsul deteriorat și defectele acestuia.
Apoi trimiteți-ne mărfurile prin intermediul Coletăriei. Vă vom trimite eticheta pentru Coletărie prin e-mail după o înțelegere prealabilă. Astfel veți putea beneficia de transport gratuit. Dacă nu aveți acces la vreo Coletărie, vă vom aranja o livrare alternativă.
Vom examina produsul defectat și conform acordului dvs., fie vă livrăm o marfă noua, fie vă returnăm prețul complet.
Nu trimiteți niciodată mărfurile înapoi, dacă nu ați primit o notificare prealabilă pe e-mail!
Produsul poate fi returnat la adresa:
Packeta Romania s.r.l.
eshop ID 99864008
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
Datele de contact pentru gestionarea reclamațiilor:
Email: info@decor-online.ro